Linki nofollow i dofollow. Na pewno znasz podstawowe różnice?

Atrybuty linków

Link EM dofollow, a może nofollow. Który z tych linków poprawi wynik Twojej strony w wyszukiwarce, a który nie? Jak zabezpieczyć swoją domenę przed filtrem algorytmicznym i czy, aby na pewno nofollow jest całkowicie .

Czym różni się link nofollow od dofollow w kontekście SEO?

  1. Jak wygląda link z atrybutem nofollow?
    Przykładem linku z atrybutem nofollow może być:
    <a href=”http://onet.pl” rel=”nofollow”>Google</a>
  1. Czym w zasadzie różni się lin nofollow od dofollow?
    W teorii – link nofollow nie przekazuje współczynnika PageRank (kiedyś widocznego, dziś niewidocznego). W praktyce jednak uważa się, że linki nofollow mają wpływ na budowę rankingu, jednak ich wartość jest znacznie zdewaluowana w porównaniu do zwykłych linków dofollow.
  1. Czy atrybut dofollow rzeczywiście istnieje?
    Jako taki atrybut rel=”dofollow” nie istnieje. Każdy link pozbawiony atrybutu rel=”nofollow” należy rozumieć jako link dofollow, przekazujący PageRank. W praktyce pojęcie dofollow jest po prostu skrótem myślowym wykorzystywanym przez spec. ds. SEO.
  1. Czy robot Google pomija link nofollow w kodzie źródłowym?
    Nie. Pierwotnie – linki nofollow miały być pomijane w kodzie źródłowym, ale dziś wiemy, że robot Google uwzględnia je w budowie całego profilu linków domeny i przechodzi po nich, jak po każdym innym linku.
  1. Czy link EM z atrybutem nofollow wpływa na pozycję strony?
    Link nofollow EM nie przenosi parametru PR w sposób liniowy. Tj. robot nie uwzględnia samego anchor textu linku nofollow, ale sam link jako taki tak. Tak, jak wspomnieliśmy wcześniej – linki nofollow są uwzględniane przez algorytm w ogólnym rankingu i mają wpływ na budowę autorytetu domeny jako takiej.
  1. Czy istnieją linki z atrybutami nofollow i noindex?
    Nie. Noindex to parametr Robots Meta Tag, a nie atrybut, który można byłoby przypisać linkowi.

Jeśli szukasz lokalizacji z których możesz pozyskać linki nofollow lub dofollow sprawdź ofertę seo tego sklepu. Wybierając odpowiednie pakiety usług możesz dostarczyć do swojej strony internetowej odnośniki, ze zdywersyfikowanych źródeł, z atrybutem uzależnionym od specyfikacji oferty. Przed dokonaniem zakupu sprawdź dokładnie opis, dowiesz się czy dostarczone linki będą odpowiadać Twoim oczekiwaniom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *