CUPRA Masterzy – kim są eksperci w CUPRA Studio?

Warszawa, Gdańsk, Białystok, Poznań, Łódź, Kraków – w Polsce powstają kolejne dedykowane showroomy marki CUPRA (CUPRA Studio i CUPRA Corners), gdzie rolę gospodarzy pełnią CUPRA Masterzy. Nie są to jednak typowi sprzedawcy, jakich można spotkać w salonach dealerów samochodowych. Nie tylko pomagają klientom przy wyborze auta, ale są również dla niego dostępni podczas całego okresu użytkowania pojazdu. W tym czasie służą swoją ekspercką wiedzą na temat motoryzacji oraz konkretnych zagadnień związanych z modelami hiszpańskiej marki.

Zespół CUPRA Masterów, czyli specjalistów dedykowanych do obsługi w CUPRA Studio, tworzą wykwalifikowani eksperci motoryzacyjni, których zamiłowaniem są przede wszystkim samochody. Dzięki swojej pasji pozostają na bieżąco z trendami w tej dziedzinie oraz śledzą aktualną sytuację na rynku aut. Pomagają w procesie personalizacji pojazdu, a także dbają o to, by odwiedzający salon zyskali pozytywne doświadczenie marki na wysokim poziomie. Eksperci są dostępni dla zainteresowanych również poza salonem w trakcie pełnego użytkowania samochodu. Służą poradą i rozmową w takich sytuacjach jak np. serwis auta, która wymaga poświęcenia sporej energii oraz czasu i potrafi dla właścicieli samochodów być niezwykle uciążliwa. CUPRA kładzie nacisk przede wszystkim na stworzenie i pogłębienie relacji między CUPRA Masterem a gośćmi salonu na zasadzie pasjonat – pasjonat. Showroomy odwiedzają zarówno miłośnicy motoryzacji, jak i osoby, które urzekła linia samochodów hiszpańskiego producenta.

Eksperci obsługujący CUPRA Studio odpowiadają z zaangażowaniem na każde pytanie dotyczące oferowanych modeli, dzielą się emocjami, jakie może wzbudzić motoryzacja i zarażają swoich rozmówców zainteresowaniem do marki. W salonie pełnią rolę gospodarza – opiekuna: oprowadzają gości po przestrzeni showroomu, starając się przedstawić ideę tego miejsca oraz wprowadzić go w świat pełen sportowych emocji. CUPRA Master pozostaje pełnoprawnym ambasadorem nie tylko marki czy produktu, ale również samych wartości hiszpańskiej marki.

CUPRA Master – czyli kto?

CUPRA Masterzy działają na styku kilku dziedzin: sprzedaży, serwisu oraz marketingu. Jednym z ich zadań jest również współprowadzenie profili społecznościowych marki.

W celu przygotowania ekspertów do pracy w salonie, została przygotowana specjalna ścieżka szkoleniowa. Pracownicy otrzymują podstawowe informacje o marce i jej procesach. System jest również dostosowany do właściwego rozwoju pracowników w zakresie komunikacji, obsługi klienta oraz umiejętnego wykorzystania mediów społecznościowych. Każdy CUPRA Master pozostaje pod stałą opieką trenera, tzw. CUPRA Mentora, którego zadaniem jest nie tylko dzielenie się wiedzą, ale również motywowanie oraz rzucanie wyzwań. W Polsce mamy już dwóch certyfikowanych trenerów marki CUPRA.

– Marka jest odważna i wyjątkowa – tacy właśnie ludzie ją tworzą na każdym szczeblu. CUPRA Masterów cechuje przede wszystkim zamiłowanie do sportowych emocji. Są w swoich działaniach w pełni zorientowani na klienta oraz emanują energią, entuzjazmem i otwartością, jak również wykazują się proaktywną postawą i dużą wiedzą z zakresu automotive. Idealny CUPRA Master posiada nieprzeciętne zdolności komunikacyjne i umiejętności cyfrowe, potrafi szybko się uczyć oraz umie pracować w zespole. Marka stawia również na mniej oczywiste kompetencje, jak np. odwaga w podejmowaniu działań, aktywność w social mediach i dzielenie się wiedzą z innymi osobami z „plemienia” CUPRA. Co więcej, wiedza CUPRA Mastera jest pieczołowicie weryfikowana – z pewnością dużo bardziej rygorystycznie niż sprzedawcy w innych markach – przyznaje Katarzyna Fogiel, kierownik szkoleń i jakości CUPRA.

CUPRA Masterami zostają indywidualiści, dla których motoryzacja stanowi największe hobby. Swoje zamiłowanie do samochodów chcą przekazać podczas spotkań i rozmów z odwiedzającymi showroomy. Starają się zachęcić ich do poznania bliżej marki CUPRA oraz świata aut. Posiadają wiedzę, którą zdobyli dzięki zgłębianiu swoich motoryzacyjnych zainteresowań, jak również licznym szkoleniom. Marka ciągle dba o to, by eksperci obsługujący gości salonów posiadali odpowiednie kompetencje i umiejętności.

Pasja, wiedza, zaangażowanie – to cechy, które w pełni określają ekspertów marki. CUPRA Masterzy poza obsługą w salonie przyszłych właścicieli pojazdów, opiekują się też m.in. mediami społecznościowymi. Dbają o jak najwyższy komfort i poziom obsługi nie tylko podczas samej sprzedaży. Pracownicy są dostępni na wyłączność również w okresie użytkowania samochodu. To jeden z głównych aspektów, który wyróżnia producenta z Martorell wśród innych marek.

CUPRA to marka łącząca niekonwencjonalny styl, emocje, elektryfikację i wyjątkowe osiągi. Powstała w 2018 roku w Barcelonie. Siedziba firmy znajduje się w Martorell pod Barceloną, a sprzedaż odbywa się poprzez sieć wyspecjalizowanych punktów na całym świecie. W 2021 r. CUPRA utrzymała trend wzrostowy i napędzana sukcesem Formentora potroiła swoją sprzedaż, uzyskując poziom niemal 80 000 egzemplarzy.

Udowadniając, że elektryfikacja i sportowy charakter doskonale do siebie pasują, w 2021 roku CUPRA zaprezentowała pierwszy w 100% elektryczny samochód marki – CUPRA Born. W 2022 roku firma poszerzy gamę tego modelu o pojazdy z różnymi pojemnościami akumulatorów, a także o mocniejszą wersję e-Boost. W planach na ten rok jest również wprowadzenie ekskluzywnej, limitowanej edycji modelu CUPRA Formentor VZ5.

W 2024 roku premierę będzie miał drugi całkowicie elektryczny model marki – CUPRA Tavascan, a rok później pojawi się najbardziej radykalna interpretacja miejskiego samochodu elektrycznego marki, inspirowana koncepcją CUPRA UrbanRebel.

CUPRA jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona, sponsorem zawodów World Padel Tour i oficjalnym sponsorem eSports Club Finetwork KOI. Marka współpracuje także przy takich wydarzeniach jak Primavera Sound i De Antonio Yachts. Ambasadorzy marki są częścią CUPRA Tribe i chcą być siłą napędową zmian. Wśród nich są złoci medaliści olimpijscy Adam Peaty, Melvin Richardson i Saúl Craviotto, niemiecki bramkarz Marc ter Stegen oraz zdobywczyni Złotej Piłki i najlepsza piłkarka FIFA, Alexia Putellas. Od 2022 roku polskim Partnerem marki CUPRA jest Szymon Godziek, zawodnik specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.

Warto wiedzieć

Czytanie uspokaja i spowalnia bicie serca. Wystarczy 6 minut czytania, żeby zredukować uczucie stresu aż o 60%! Co ciekawe, czytanie książek redukuje stres: o 68% bardziej od słuchania muzyki, o 300% bardziej od wyjścia na spacer i aż o 600% bardziej od grania w gry komputerowe.

Podczas czytania powieści mamy mnóstwo rzeczy do zapamiętania – imiona bohaterów, ich charaktery, motywacje, historie, związki z innymi postaciami, miejsca, wątki fabularne, szczegóły… Tymczasem w mózgu tworzą się nowe synapsy, a te istniejące się wzmacniają. Dzięki czytaniu nasza pamięć pozostaje w dobrej kondycji.

Postaci fikcyjne mogą stanowić takie samo źródło inspiracji co spotkanie z żywym człowiekiem. Inspirować może wszystko – aktywności, którym się oddają, miejsca, które odwiedzają, decyzje, które podejmują…

Mając przed oczami tylko literki, sami musimy wizualizować sobie to, co dzieje się w książce – nieczęsto są to nawet rzeczy, których nie możemy zobaczyć w świecie rzeczywistym! Czytanie, stymulując prawą półkulę mózgu, rozwija naszą wyobraźnię.

Czytanie powieści wymaga od nas skupienia uwagi przez dłuższy czas, co zdecydowanie poprawia naszą zdolność do koncentracji.

Im więcej czytamy, tym większy mamy kontakt z różnorodnym, a nawet zupełnie nowym dla nas słownictwem. Taki kontakt samoistnie poszerza nasz własny zasób słów.

Warto czytać książki, żeby utrzymać swój mózg w dobrej formie. Mole książkowe mają 2,5 raza mniejszą szansę na rozwój Alzheimera, czytanie spowalnia także starczą demencję. 

Czytanie różnych książek na te same tematy pozwala nam poznać i porównać różne punkty widzenia, spojrzeć na rzeczy z różnej perspektywy, a w rezultacie rozwinąć nasz własny światopogląd.

Warto czytać, żeby rozwijać własną empatię. Zaangażowanie w fikcję literacką pozwala nam na postawienie się na miejscu drugiego człowieka i zrozumienie go.

Aż 82% moli książkowych przekazuje pieniądze i dobra materialne dla organizacji charytatywnych. 3 razy częściej niż osoby nieczytające są aktywnymi członkami tych organizacji.

Książki to ogromne skarbnice wiedzy. Tutaj nie trzeba dodatkowych argumentów.

Szczególnie, jeśli czytasz np. takie kryminały od Agathy Christie. Rozwiązywanie zagadek wymaga analizowania wydarzeń, faktów, motywacji postaci, stawiania tez, weryfikowania założeń… Zdecydowanie rozwija to zdolność do krytycznego i analitycznego myślenia.

Im więcej czytasz dobrych pisarzy, tym lepiej możesz rozwijać własny styl. Nie wspominając o tym, że częsty kontakt z tekstem pisanym uczy poprawności gramatycznej czy ortograficznej.

Stworzenie wieczornego rytuału z książką daje naszemu ciału sygnał, że pora się zrelaksować i przygotować do snu.

Czytanie pozwala nam postawić się w różnych sytuacjach, w których na co dzień do tej pory się nie znaleźliśmy. Otwiera nas na nowe doświadczenia i rozszerza horyzonty, kształtując nas samych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *