Domoteka z nowym najemcą

Eccelent Meble, dystrybutor mebli nowoczesnych, wynajął 1400 mkw. powierzchni handlowej w warszawskim obiekcie Domoteka. Otwarcie sklepu planowane jest na sierpień 2022 roku. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Eccelent Meble to czołowy dostawca mebli ekskluzywnych i nowoczesnych. Specjalizuje się w sprzedaży sypialni i materacy: sypialnie z litego drewna, łóżka tapicerowane i kontynentalne, stoły szklane, drewniane lakierowane, krzesła ze stali lub drewna, nowoczesne hokery, lakierowane oraz fornirowane meble do salonu, a także modułowe wypoczynki w „inteligentnych” tkaninach lub skórach naturalnych. W zakresie swoich usług umożliwia klientom darmowy transport, montaż mebli, pomoc architekta i serwis. Eccelent Meble zlokalizowane są w dwóch salonach w Warszawie, otwarcie w Domotece planowane jest na sierpień 2022 roku.

Domoteka jest największym centrum wyposażenia wnętrz w aglomeracji warszawskiej, szczególnie, gdy mówimy o liczbie dostępnych marek i o produktach najwyższej jakości. To doskonałe miejsce do ekspozycji mebli wyróżniających się designem. Eccelent Meble, znając naszą pozycję na rynku, zdecydowało się na znaczne powiększenie swojej ekspozycji, co pozwoli Klientom zobaczyć na miejscu i przekonać się namacalnie o wartości tych produktów. – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki

Kontynuacja współpracy Eccelent Meble zaowocuje powiększeniem 215-metrowego lokalu do 1400 mkw., w którym przedstawiona zostanie szersza oferta mebli premium. Bez wątpienia udogodnienia takie jak atrakcyjna lokalizacja i przeznaczenie centrum handlowego ukierunkowane na wyposażenie wnętrz, odpowiedzą na potrzeby klientów i spełnią ich oczekiwania  – mówi Ada Budynek, Senior Negotiator, Retail Agency – Poland, Cushman & Wakefield.

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Zarządcą obiektu jest BNP Paribas Real Estate Poland sp. z o.o.

Właścicielem Domoteki jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,1 miliarda euro zawiera ponad 50 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com).

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 50 tysięcy pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2021 roku jej przychody wyniosły 9,4 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cushmanwakefield.com lub na Twitterze: @CushWake 

Warto wiedzieć

Najszybciej newsy trafią do Internetu. Zmiany w stanie prawnym lub projekty, które mają szansę wejść w życie, branżowe nowinki, informacje o nowych technologiach, produktach – portale internetowe są miejscem, gdzie na nie trafimy. Tak jak w przypadku niebranżowych mediów internetowych, mamy zagwarantowaną szybkość dostarczania informacji. Poszerzanie swojej wiedzy poprzez lekturę branżowej prasy, książek i stron internetowych wydaje się być oczywistą ścieżką samodzielnego rozwoju swojego życia zawodowego.

W zależności od naszych potrzeb, nastawienia, upodobań itp. warto sięgać po autorów, których styl pisania, charakter ujmowania tematu nam się podobają i po prostu do nas przemawia. Nie ma potrzeby zmuszać się do czytania czegoś, co nam się zwyczajnie nie podoba. Wszak lektura ma nam sprawiać satysfakcję i przyjemność, a nie tylko dostarczać wiedzy.

Słowo pisane to nieoceniony sposób na rozpowszechnianie informacji. Pamięć ludzka jest ulotna, o czym często przekonujemy się aż za dobrze. Dzięki lekturze zyskujemy dostęp do informacji, do których możemy się praktycznie w każdej chwili odwołać i potraktować je jako swoisty pewnik, także w sytuacjach spornych czy przy wyjaśnianiu nieścisłości. Tego komfortu nie mamy w przypadku sięgania po informacje przekazane drogą ustną, które są uważane za mniej wiarygodne. Większe zaufanie do zanotowanych informacji kosztem tych powiedzianych i usłyszanych to efekt uboczny rewolucji Gutenberga.

Czytanie jest czynnością angażującą nasz mózg – można to tak w skrócie ująć, bez wchodzenia nadmiernie w medyczne szczegóły. „Muszę przemyśleć to co przeczytałem/przeczytałam” – często w ten sposób podsumowujemy lekturę (chyba, że była ona dla nas bardzo nieangażująca na poziomie intelektualnym, emocjonalnym, nie dostarczyła nam żadnych nowych informacji itp.). Dzięki czytaniu wpadniemy na nowe pomysły, kreatywne sposoby rozwiązania problemów, nowe ujęcia starego i dobrze znanego tematu. Opisany przez autora case study może stać się inspiracją do wykorzystania przez analogię pewnych rozwiązań w nowym kontekście. Osobną kwestię, choć wartą wspomnienia, stanowią teksty, które nie są inspiracją w sensie zawodowych, a przede wszystkim w zakresie samorozwoju. Z doświadczenia mogę napisać, że świetnie w tej kwestii sprawdzają się biografie znanych ludzi, których osiągnięcia lub ścieżka życia z jakiegoś powodu budzą nasz podziw czy po prostu zainteresowanie. Recepty na sukces od A do Z na skalę Billa Gatesa w takiej biografii raczej znajdziemy (zresztą wtedy cena takiej książki była inna), ale coś, co może pchnąć nasze myślenie o swojej działalności, zachęcić do odejścia z pracy na etacie i założenia własnej firmy, przemodelowania swojej oferty, wpłynięcia na sposób komunikowania się z klientami itp. Możliwości jest tu naprawdę sporo i warto je wykorzystać. Funkcję inspiracji może pełnić biografia nie tylko kogoś z naszej branży, do tego celu potrafią się też nadawać nieźle życiorysy artystów, którzy zazwyczaj w życiu nie mieli lekko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *