Marvipol wprowadza do sprzedaży Trio Park we Wrocławiu

Marvipol Development rozpoczyna sprzedaż mieszkań we Wrocławiu przy ul. Dożynkowej i tym samym notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych deweloper – debiutuje na wrocławskim rynku nieruchomości mieszkaniowych.

Osiedle Trio Park we Wrocławiu

Osiedle Trio Park powstaje w dzielnicy Krzyki przy ul. Dożynkowej. W ramach projektu Marvipol Development zrealizuje niskie, trzypiętrowe budynki, w tym 132 lokale mieszkalne o metrażach od 27 do 75 m2 oraz dwa lokale usługowe.

„Wprowadzamy do sprzedaży naszą premierową inwestycję we Wrocławiu, której założeniem jest stworzenie spokojnej i komfortowej enklawy w mieście. Osiedle Trio Park wyróżnia się niską zabudową i zielonym otoczeniem. To idealne miejsce dla osób ceniących wygodę życia, a jednocześnie poszukujących przestrzeni do odpoczynku i rekreacji” – podkreślił Grzegorz Kawecki, wiceprezes Marvipol Development S.A.

Na terenie osiedla zaplanowano wiele udogodnień. Zaprojektowano pełen zieleni wewnętrzny dziedziniec uzupełniony o plac zabaw i ławki. W częściach wspólnych znajdą się komórki lokatorskie, rowerownia oraz paczkomat. Dodatkowo mieszkańcy będą mieć do dyspozycji 154 miejsca postojowe w hali garażowej oraz stację ładowania pojazdów elektrycznych. Lokale mieszkalne usytuowane na parterze budynków posiadają ogródki, natomiast lokale na wyższych kondygnacjach – balkony lub loggie.

W standardzie inwestycji zastosowane zostaną rozwiązania smart i eko, które obniżą koszty eksploatacyjne i pozwolą dbać o środowisko naturalne. Na osiedlu zaprojektowano proekologiczne rozwiązania w postaci: paneli fotowoltaicznych, pakietu antysmogowego, czujnika powietrza Airly. Każde mieszkanie w standardzie zostało wyposażone w system automatyki, która pozwala na sterowanie oświetleniem, wybranymi gniazdkami i temperaturą.

Lokalizacja Trio Park zapewnia bogatą infrastrukturę i rozwiniętą komunikację miejską. W odległości 8 minut spacerem znajduje się przystanek autobusowy, a 10 minut od osiedla – pętla tramwajowa. W sąsiedztwie działają liczne sklepy, restauracje, kawiarnie, szkoły czy przedszkola. Bliskość dużych parków i terenów zieleni sprzyja rekreacji i odpoczynkowi.

Za koncepcję architektoniczną osiedla odpowiada pracownia chillHouse.

Więcej informacji na temat inwestycji można znaleźć na stronie: https://www.marvipol.pl/triopark/.

***

Grupa Marvipol Development jest jednym z wiodących polskich deweloperów, działającym w segmentach mieszkaniowym i magazynowym.

W ciągu ponad 25-letniej obecności na rynku Marvipol Development zrealizował 39 projektów mieszkaniowych, liczących łącznie około 8,6 tys. lokali i około 507 tys. m2 powierzchni użytkowej (dane na koniec I kwartału, 2022). Grupa zajmuje się również budową magazynów, które realizuje we współpracy z liderem europejskiego rynku – Grupą Panattoni.

Deweloper Marvipol Development zbudował mocną pozycję i rozpoznawalną markę, kojarzoną z ponadczasową architekturą, kompleksowym zagospodarowaniem terenu oraz wysoką jakością wykonania.

W 2020 roku Grupa uruchomiła linię Marvipol Development Prestige. Do obiektów sygnowanych tym brandem zostały zaliczone trzy inwestycje z segmentu premium w Warszawie: kompleks Unique Tower w centrum miasta, kameralny apartamentowiec Topiel No 18 na Powiślu oraz prestiżowy projekt na Powiślu – Rotunda Dynasy.

W strategii rozwoju Grupa zakłada zwiększanie udziału w rynku i rozwój banku gruntów na trzech głównych rynkach: warszawskim, trójmiejskim i wrocławskim pod inwestycje w segmencie mieszkań premium oraz segmencie mieszkań popularnych.

Marvipol Development jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Akcje Marvipol Development S.A. od 19 grudnia 2017 r. są notowane na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Warto wiedzieć

Najszybciej newsy trafią do Internetu. Zmiany w stanie prawnym lub projekty, które mają szansę wejść w życie, branżowe nowinki, informacje o nowych technologiach, produktach – portale internetowe są miejscem, gdzie na nie trafimy. Tak jak w przypadku niebranżowych mediów internetowych, mamy zagwarantowaną szybkość dostarczania informacji. Poszerzanie swojej wiedzy poprzez lekturę branżowej prasy, książek i stron internetowych wydaje się być oczywistą ścieżką samodzielnego rozwoju swojego życia zawodowego.

W zależności od naszych potrzeb, nastawienia, upodobań itp. warto sięgać po autorów, których styl pisania, charakter ujmowania tematu nam się podobają i po prostu do nas przemawia. Nie ma potrzeby zmuszać się do czytania czegoś, co nam się zwyczajnie nie podoba. Wszak lektura ma nam sprawiać satysfakcję i przyjemność, a nie tylko dostarczać wiedzy.

Słowo pisane to nieoceniony sposób na rozpowszechnianie informacji. Pamięć ludzka jest ulotna, o czym często przekonujemy się aż za dobrze. Dzięki lekturze zyskujemy dostęp do informacji, do których możemy się praktycznie w każdej chwili odwołać i potraktować je jako swoisty pewnik, także w sytuacjach spornych czy przy wyjaśnianiu nieścisłości. Tego komfortu nie mamy w przypadku sięgania po informacje przekazane drogą ustną, które są uważane za mniej wiarygodne. Większe zaufanie do zanotowanych informacji kosztem tych powiedzianych i usłyszanych to efekt uboczny rewolucji Gutenberga.

Czytanie jest czynnością angażującą nasz mózg – można to tak w skrócie ująć, bez wchodzenia nadmiernie w medyczne szczegóły. „Muszę przemyśleć to co przeczytałem/przeczytałam” – często w ten sposób podsumowujemy lekturę (chyba, że była ona dla nas bardzo nieangażująca na poziomie intelektualnym, emocjonalnym, nie dostarczyła nam żadnych nowych informacji itp.). Dzięki czytaniu wpadniemy na nowe pomysły, kreatywne sposoby rozwiązania problemów, nowe ujęcia starego i dobrze znanego tematu. Opisany przez autora case study może stać się inspiracją do wykorzystania przez analogię pewnych rozwiązań w nowym kontekście. Osobną kwestię, choć wartą wspomnienia, stanowią teksty, które nie są inspiracją w sensie zawodowych, a przede wszystkim w zakresie samorozwoju. Z doświadczenia mogę napisać, że świetnie w tej kwestii sprawdzają się biografie znanych ludzi, których osiągnięcia lub ścieżka życia z jakiegoś powodu budzą nasz podziw czy po prostu zainteresowanie. Recepty na sukces od A do Z na skalę Billa Gatesa w takiej biografii raczej znajdziemy (zresztą wtedy cena takiej książki była inna), ale coś, co może pchnąć nasze myślenie o swojej działalności, zachęcić do odejścia z pracy na etacie i założenia własnej firmy, przemodelowania swojej oferty, wpłynięcia na sposób komunikowania się z klientami itp. Możliwości jest tu naprawdę sporo i warto je wykorzystać. Funkcję inspiracji może pełnić biografia nie tylko kogoś z naszej branży, do tego celu potrafią się też nadawać nieźle życiorysy artystów, którzy zazwyczaj w życiu nie mieli lekko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *