12 sklep Netto w Warszawie i 58 w województwie mazowieckim zostanie otwarty w czwartek, 30 czerwca. Tego dnia, od godziny 8:00 rano, na klientów czekać będą liczne promocje, przygotowane specjalnie z okazji otwarcia nowego sklepu. Potrwają one do soboty, 2 lipca. Na ten dzień zaplanowano dodatkowe atrakcje dla klientów: konkursy z nagrodami, darmowa kawa czy zabawy dla najmłodszych.
Nowy sklep Netto w Warszawie
Już od najbliższego czwartku, 30 czerwca, mieszkańcy Warszawy będą mogli robić zakupy w nowopowstałym dyskoncie Netto. Sklep sieci Netto Polska otwiera się przy ul. Mehoffera 23. Otwarcie nastąpi o godzinie 8:00. Standardowo sklep będzie czynny w godzinach 6:00-22:00.
Wyjątkowe promocje
Na powitanie klientów, Netto przygotowało specjalną ofertę. W dniach od 30 czerwca do 2 lipca wybrane produkty będzie można zakupić w obniżonych cenach. Promocje obejmą np. owoce i warzywa z Zieleniaka Netto, jak np. banany w cenie 2,99 zł/1 kg – 47 proc. taniej czy paprykę w cenie 7,99 zł/1 kg. Promocje będą dotyczyć również świeżego mięsa: karkówkę wieprzową w plastrach Sztuka Mięsa – marki własnej Netto – będzie można kupić za 9,99 zł/560 g, z kolei mięso mielone wieprzowe z szynki Sztuka Mięsa będzie w cenie 7,99 zł za 500 g. Obniżką objęte zostaną także takie produkty jak łosoś atlantycki Port Netto, nabiał Miletto oraz czekolady Premieur.
Na otwarcie przygotowano również ofertę specjalną na produkty non-food: żelazko parowe 2200 W (50 zł/1 szt.), dzbanek filtrujący z uniwersalnym wkładem (25 zł/1 szt.), bawełniane ręczniki w trzech wymiarach (za 3, 6 lub 14 zł za 1 szt.) czy wyrzynarka sieciowa 500 W i szlifierka kątowa 750 W marki BOSH, obie w jednakowej cenie 150 zł za 1 szt.. Dla najmłodszych sieć przygotowała zestaw klocków Lego City – Park kaskaderski w cenie 70 zł/1 zestaw oraz różne rodzaje lalek L.O.L. Surprise! w wersji Present Surprise za 25 zł/1 szt.
Sobota pełna atrakcji
Z okazji otwarcia nowego sklepu, 2 lipca (sobota) klienci będą mogli skorzystać z szeregu atrakcji przygotowanych przez Netto. Już od godzin porannych chętni będą mogli zakręcić kołem fortuny i zdobyć wyjątkowe nagrody. Dla odwiedzających Netto z dziećmi sklep przewidział także konkursy i atrakcje dla najmłodszych. Dostępna będzie także darmowa kawa i przekąski dla klientów sklepu. Wydarzeniu przez cały czas towarzyszyć będzie muzyka w tle. Warto zajrzeć do Netto tego dnia.
Netto w formacie 3.0
Nowy format dyskontu oznacza szereg rozwiązań, dzięki którym zakupy będą jeszcze przyjemniejsze. W sklepie pojawią się kasy samoobsługowe, które nie tylko zwiększą komfort klientów, ale i ułatwią oraz przyspieszą zakupy. Format 3.0 to także poszerzenie asortymentu świeżych warzyw i owoców oraz odpiekane na miejscu pieczywo. Wnętrze Netto to liczne drewniane akcenty, prostota i estetyka nawiązująca do skandynawskiego stylu. Wszystko po to, aby robienie zakupów było nie tylko łatwe, ale i komfortowe.
Więcej informacji o Netto na:
- stronie www: netto.pl,
- profilu na Facebooku: Netto Polska.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce blisko 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.