Warszawa z kolejnym Netto

12 sklep Netto w Warszawie i 58 w województwie mazowieckim zostanie otwarty w czwartek, 30 czerwca. Tego dnia, od godziny 8:00 rano, na klientów czekać będą liczne promocje, przygotowane specjalnie z okazji otwarcia nowego sklepu. Potrwają one do soboty, 2 lipca. Na ten dzień zaplanowano dodatkowe atrakcje dla klientów: konkursy z nagrodami, darmowa kawa czy zabawy dla najmłodszych.

Nowy sklep Netto w Warszawie

Już od najbliższego czwartku, 30 czerwca, mieszkańcy Warszawy będą mogli robić zakupy w nowopowstałym dyskoncie Netto. Sklep sieci Netto Polska otwiera się przy ul. Mehoffera 23. Otwarcie nastąpi o godzinie 8:00. Standardowo sklep będzie czynny w godzinach 6:00-22:00.

Wyjątkowe promocje

Na powitanie klientów, Netto przygotowało specjalną ofertę. W dniach od 30 czerwca do 2 lipca wybrane produkty będzie można zakupić w obniżonych cenach. Promocje obejmą np. owoce i warzywa z Zieleniaka Netto, jak np. banany w cenie 2,99 zł/1 kg – 47 proc. taniej czy paprykę w cenie 7,99 zł/1 kg. Promocje będą dotyczyć również świeżego mięsa: karkówkę wieprzową w plastrach Sztuka Mięsa – marki własnej Netto – będzie można kupić  za 9,99 zł/560 g, z kolei mięso mielone wieprzowe z szynki Sztuka Mięsa będzie w cenie 7,99 zł za 500 g. Obniżką objęte zostaną także takie produkty jak łosoś atlantycki Port Netto, nabiał Miletto oraz czekolady Premieur.

Na otwarcie przygotowano również ofertę specjalną na produkty non-food: żelazko parowe 2200 W (50 zł/1 szt.), dzbanek filtrujący z uniwersalnym wkładem (25 zł/1 szt.), bawełniane ręczniki w trzech wymiarach (za 3, 6 lub 14 zł za 1 szt.) czy wyrzynarka sieciowa 500 W i szlifierka kątowa 750 W marki BOSH, obie w jednakowej cenie 150 zł za 1 szt.. Dla najmłodszych sieć przygotowała zestaw klocków Lego City – Park kaskaderski w cenie 70 zł/1 zestaw oraz różne rodzaje lalek L.O.L. Surprise! w wersji Present Surprise za 25 zł/1 szt.

Sobota pełna atrakcji

Z okazji otwarcia nowego sklepu, 2 lipca (sobota) klienci będą mogli skorzystać z szeregu atrakcji przygotowanych przez Netto. Już od godzin porannych chętni będą mogli zakręcić kołem fortuny i zdobyć wyjątkowe nagrody. Dla odwiedzających Netto z dziećmi sklep przewidział także konkursy i atrakcje dla najmłodszych. Dostępna będzie także darmowa kawa i przekąski dla klientów sklepu. Wydarzeniu przez cały czas towarzyszyć będzie muzyka w tle. Warto zajrzeć do Netto tego dnia.

Netto w formacie 3.0

Nowy format dyskontu oznacza szereg rozwiązań, dzięki którym zakupy będą jeszcze przyjemniejsze. W sklepie pojawią się kasy samoobsługowe, które nie tylko zwiększą komfort klientów, ale i ułatwią oraz przyspieszą zakupy. Format 3.0 to także poszerzenie asortymentu świeżych warzyw i owoców oraz odpiekane na miejscu pieczywo. Wnętrze Netto to liczne drewniane akcenty, prostota i estetyka nawiązująca do skandynawskiego stylu. Wszystko po to, aby robienie zakupów było nie tylko łatwe, ale i komfortowe.

Więcej informacji o Netto na:

  • stronie www: netto.pl,
  • profilu na Facebooku: Netto Polska.

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce blisko 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.

Warto wiedzieć

Najszybciej newsy trafią do Internetu. Zmiany w stanie prawnym lub projekty, które mają szansę wejść w życie, branżowe nowinki, informacje o nowych technologiach, produktach – portale internetowe są miejscem, gdzie na nie trafimy. Tak jak w przypadku niebranżowych mediów internetowych, mamy zagwarantowaną szybkość dostarczania informacji. Poszerzanie swojej wiedzy poprzez lekturę branżowej prasy, książek i stron internetowych wydaje się być oczywistą ścieżką samodzielnego rozwoju swojego życia zawodowego.

W zależności od naszych potrzeb, nastawienia, upodobań itp. warto sięgać po autorów, których styl pisania, charakter ujmowania tematu nam się podobają i po prostu do nas przemawia. Nie ma potrzeby zmuszać się do czytania czegoś, co nam się zwyczajnie nie podoba. Wszak lektura ma nam sprawiać satysfakcję i przyjemność, a nie tylko dostarczać wiedzy.

Słowo pisane to nieoceniony sposób na rozpowszechnianie informacji. Pamięć ludzka jest ulotna, o czym często przekonujemy się aż za dobrze. Dzięki lekturze zyskujemy dostęp do informacji, do których możemy się praktycznie w każdej chwili odwołać i potraktować je jako swoisty pewnik, także w sytuacjach spornych czy przy wyjaśnianiu nieścisłości. Tego komfortu nie mamy w przypadku sięgania po informacje przekazane drogą ustną, które są uważane za mniej wiarygodne. Większe zaufanie do zanotowanych informacji kosztem tych powiedzianych i usłyszanych to efekt uboczny rewolucji Gutenberga.

Czytanie jest czynnością angażującą nasz mózg – można to tak w skrócie ująć, bez wchodzenia nadmiernie w medyczne szczegóły. „Muszę przemyśleć to co przeczytałem/przeczytałam” – często w ten sposób podsumowujemy lekturę (chyba, że była ona dla nas bardzo nieangażująca na poziomie intelektualnym, emocjonalnym, nie dostarczyła nam żadnych nowych informacji itp.). Dzięki czytaniu wpadniemy na nowe pomysły, kreatywne sposoby rozwiązania problemów, nowe ujęcia starego i dobrze znanego tematu. Opisany przez autora case study może stać się inspiracją do wykorzystania przez analogię pewnych rozwiązań w nowym kontekście. Osobną kwestię, choć wartą wspomnienia, stanowią teksty, które nie są inspiracją w sensie zawodowych, a przede wszystkim w zakresie samorozwoju. Z doświadczenia mogę napisać, że świetnie w tej kwestii sprawdzają się biografie znanych ludzi, których osiągnięcia lub ścieżka życia z jakiegoś powodu budzą nasz podziw czy po prostu zainteresowanie. Recepty na sukces od A do Z na skalę Billa Gatesa w takiej biografii raczej znajdziemy (zresztą wtedy cena takiej książki była inna), ale coś, co może pchnąć nasze myślenie o swojej działalności, zachęcić do odejścia z pracy na etacie i założenia własnej firmy, przemodelowania swojej oferty, wpłynięcia na sposób komunikowania się z klientami itp. Możliwości jest tu naprawdę sporo i warto je wykorzystać. Funkcję inspiracji może pełnić biografia nie tylko kogoś z naszej branży, do tego celu potrafią się też nadawać nieźle życiorysy artystów, którzy zazwyczaj w życiu nie mieli lekko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.