CUPRA Masterzy – kim są eksperci w CUPRA Studio?

Warszawa, Gdańsk, Białystok, Poznań, Łódź, Kraków – w Polsce powstają kolejne dedykowane showroomy marki CUPRA (CUPRA Studio i CUPRA Corners), gdzie rolę gospodarzy pełnią CUPRA Masterzy. Nie są to jednak typowi sprzedawcy, jakich można spotkać w salonach dealerów samochodowych. Nie tylko pomagają klientom przy wyborze auta, ale są również dla niego dostępni podczas całego okresu użytkowania pojazdu. W tym czasie służą swoją ekspercką wiedzą na temat motoryzacji oraz konkretnych zagadnień związanych z modelami hiszpańskiej marki.

Zespół CUPRA Masterów, czyli specjalistów dedykowanych do obsługi w CUPRA Studio, tworzą wykwalifikowani eksperci motoryzacyjni, których zamiłowaniem są przede wszystkim samochody. Dzięki swojej pasji pozostają na bieżąco z trendami w tej dziedzinie oraz śledzą aktualną sytuację na rynku aut. Pomagają w procesie personalizacji pojazdu, a także dbają o to, by odwiedzający salon zyskali pozytywne doświadczenie marki na wysokim poziomie. Eksperci są dostępni dla zainteresowanych również poza salonem w trakcie pełnego użytkowania samochodu. Służą poradą i rozmową w takich sytuacjach jak np. serwis auta, która wymaga poświęcenia sporej energii oraz czasu i potrafi dla właścicieli samochodów być niezwykle uciążliwa. CUPRA kładzie nacisk przede wszystkim na stworzenie i pogłębienie relacji między CUPRA Masterem a gośćmi salonu na zasadzie pasjonat – pasjonat. Showroomy odwiedzają zarówno miłośnicy motoryzacji, jak i osoby, które urzekła linia samochodów hiszpańskiego producenta.

Eksperci obsługujący CUPRA Studio odpowiadają z zaangażowaniem na każde pytanie dotyczące oferowanych modeli, dzielą się emocjami, jakie może wzbudzić motoryzacja i zarażają swoich rozmówców zainteresowaniem do marki. W salonie pełnią rolę gospodarza – opiekuna: oprowadzają gości po przestrzeni showroomu, starając się przedstawić ideę tego miejsca oraz wprowadzić go w świat pełen sportowych emocji. CUPRA Master pozostaje pełnoprawnym ambasadorem nie tylko marki czy produktu, ale również samych wartości hiszpańskiej marki.

CUPRA Master – czyli kto?

CUPRA Masterzy działają na styku kilku dziedzin: sprzedaży, serwisu oraz marketingu. Jednym z ich zadań jest również współprowadzenie profili społecznościowych marki.

W celu przygotowania ekspertów do pracy w salonie, została przygotowana specjalna ścieżka szkoleniowa. Pracownicy otrzymują podstawowe informacje o marce i jej procesach. System jest również dostosowany do właściwego rozwoju pracowników w zakresie komunikacji, obsługi klienta oraz umiejętnego wykorzystania mediów społecznościowych. Każdy CUPRA Master pozostaje pod stałą opieką trenera, tzw. CUPRA Mentora, którego zadaniem jest nie tylko dzielenie się wiedzą, ale również motywowanie oraz rzucanie wyzwań. W Polsce mamy już dwóch certyfikowanych trenerów marki CUPRA.

– Marka jest odważna i wyjątkowa – tacy właśnie ludzie ją tworzą na każdym szczeblu. CUPRA Masterów cechuje przede wszystkim zamiłowanie do sportowych emocji. Są w swoich działaniach w pełni zorientowani na klienta oraz emanują energią, entuzjazmem i otwartością, jak również wykazują się proaktywną postawą i dużą wiedzą z zakresu automotive. Idealny CUPRA Master posiada nieprzeciętne zdolności komunikacyjne i umiejętności cyfrowe, potrafi szybko się uczyć oraz umie pracować w zespole. Marka stawia również na mniej oczywiste kompetencje, jak np. odwaga w podejmowaniu działań, aktywność w social mediach i dzielenie się wiedzą z innymi osobami z „plemienia” CUPRA. Co więcej, wiedza CUPRA Mastera jest pieczołowicie weryfikowana – z pewnością dużo bardziej rygorystycznie niż sprzedawcy w innych markach – przyznaje Katarzyna Fogiel, kierownik szkoleń i jakości CUPRA.

CUPRA Masterami zostają indywidualiści, dla których motoryzacja stanowi największe hobby. Swoje zamiłowanie do samochodów chcą przekazać podczas spotkań i rozmów z odwiedzającymi showroomy. Starają się zachęcić ich do poznania bliżej marki CUPRA oraz świata aut. Posiadają wiedzę, którą zdobyli dzięki zgłębianiu swoich motoryzacyjnych zainteresowań, jak również licznym szkoleniom. Marka ciągle dba o to, by eksperci obsługujący gości salonów posiadali odpowiednie kompetencje i umiejętności.

Pasja, wiedza, zaangażowanie – to cechy, które w pełni określają ekspertów marki. CUPRA Masterzy poza obsługą w salonie przyszłych właścicieli pojazdów, opiekują się też m.in. mediami społecznościowymi. Dbają o jak najwyższy komfort i poziom obsługi nie tylko podczas samej sprzedaży. Pracownicy są dostępni na wyłączność również w okresie użytkowania samochodu. To jeden z głównych aspektów, który wyróżnia producenta z Martorell wśród innych marek.

CUPRA to marka łącząca niekonwencjonalny styl, emocje, elektryfikację i wyjątkowe osiągi. Powstała w 2018 roku w Barcelonie. Siedziba firmy znajduje się w Martorell pod Barceloną, a sprzedaż odbywa się poprzez sieć wyspecjalizowanych punktów na całym świecie. W 2021 r. CUPRA utrzymała trend wzrostowy i napędzana sukcesem Formentora potroiła swoją sprzedaż, uzyskując poziom niemal 80 000 egzemplarzy.

Udowadniając, że elektryfikacja i sportowy charakter doskonale do siebie pasują, w 2021 roku CUPRA zaprezentowała pierwszy w 100% elektryczny samochód marki – CUPRA Born. W 2022 roku firma poszerzy gamę tego modelu o pojazdy z różnymi pojemnościami akumulatorów, a także o mocniejszą wersję e-Boost. W planach na ten rok jest również wprowadzenie ekskluzywnej, limitowanej edycji modelu CUPRA Formentor VZ5.

W 2024 roku premierę będzie miał drugi całkowicie elektryczny model marki – CUPRA Tavascan, a rok później pojawi się najbardziej radykalna interpretacja miejskiego samochodu elektrycznego marki, inspirowana koncepcją CUPRA UrbanRebel.

CUPRA jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona, sponsorem zawodów World Padel Tour i oficjalnym sponsorem eSports Club Finetwork KOI. Marka współpracuje także przy takich wydarzeniach jak Primavera Sound i De Antonio Yachts. Ambasadorzy marki są częścią CUPRA Tribe i chcą być siłą napędową zmian. Wśród nich są złoci medaliści olimpijscy Adam Peaty, Melvin Richardson i Saúl Craviotto, niemiecki bramkarz Marc ter Stegen oraz zdobywczyni Złotej Piłki i najlepsza piłkarka FIFA, Alexia Putellas. Od 2022 roku polskim Partnerem marki CUPRA jest Szymon Godziek, zawodnik specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.

Warto wiedzieć

Nie ma wątpliwości, że czytanie wpływa w znaczącym stopniu na nasz umysł. Choć statystyki nie są pozytywne i pokazują, że coraz więcej osób zamiast papierowej lektury wybiera Internet jako podstawowe źródło informacji, bez wątpienia to właśnie czytanie książek pogłębia zasób słownictwa, uczy ortografii, interpunkcji, pozwala na dogłębne poznanie problemu, poszerza wiedzę. Czasami wystarczy kilka minut dziennie, by w ciągu roku przeczytać wiele wartościowych książek.

Czytanie wzbogaca słownictwo, co znacznie pomaga w opisywaniu swoich uczuć i myśli. Ludziom często umyka jakiś wyraz lub chcą coś powiedzieć, ale nie potrafią ubrać tego w słowa. Na szczęście można nad tym pracować, a czytanie jest najlepszym ćwiczeniem. Warto czytać książki zarówno podczas nauki czytania, jak i wtedy, kiedy ta umiejętność została opanowana do perfekcji. Poza tym dobrze jest zwrócić uwagę na dzieła wybitnych, polskich i zagranicznych pisarzy, którzy są prawdziwymi mistrzami we władaniu języka.

Czytanie książek to także doskonała stymulacja dla mózgu. Czytając, tworzymy w głowie obrazy, łączymy nową wiedzę z tym, co już jest nam znane. Podczas czytania lektury, neurony są nieustannie zmuszane do wysiłku, co przekłada się na lepszą pamięć.

Dlaczego warto czytać książki? Czytanie działa uspokajająco. Jeżeli wybierzesz książkę, która naprawdę Cię interesuje, stres dnia codziennego odejdzie w zapomnienie. Książki biznesowe czy poradniki warto czytać rano. Natomiast wieczorem, przed snem wybieraj powieści — ułatwi Ci to zasypianie.

Ludzie, którzy czytają, są mądrzejsi. Nie bez powodu mówi się o kimś, kto posiada wartościową wiedzę, że jest „oczytany”. Książki pozwalają na poprawę wielu aspektów swojego życia — od biznesu, poprzez relacje z innymi, po psychologię. Warto czytać książki, ponieważ to właśnie lektura sprawia, że człowiek poszerza swoje horyzonty i staje się jeszcze bardziej inteligentny.

Książki potrafią zainspirować. Czasami znajdujemy się w takim punkcie swojego życia, że nie wiemy, w którą stronę warto pójść. Dlaczego warto czytać książki? W lekturze może zainspirować wszystko — postawa głównego bohatera, odwiedzane miejsca, podejmowane decyzje, aktywności.

Czytanie książek rozwija wrażliwość na sztukę i na innych ludzi. Ludzie, którzy czytają, 3 razy częściej odwiedzają muzea, a 2 razy częściej sami malują, piszą lub fotografują. Dzięki książkom rozwija się także empatia. Angażujemy się w fikcję literacką i potrafimy postawić się na miejscu drugiego człowieka, a także go zrozumieć.

Książki wpływają także na większe zdolności analityczne. Osoby, które czytają kryminały, wymagające rozwiązywania zagadek, analizowania faktów, stawiania tez, rozwijają w sobie zdolność krytycznego i analitycznego myślenia. W tym przypadku szczególnie polecamy klasyki polskich kryminałów. Pamiętaj, że warto czytać książki już od najmłodszych lat, aby zauważyć pozytywny wpływ czytania w dorosłym życiu.

Częstsze sięganie po lekturę to także rozwijanie własnego stylu. Warto wybierać książki uznanych pisarzy, dzięki którym nauczymy się poprawności gramatycznej oraz ortograficznej. To jedna z najważniejszej korzyści, wynikającej z czytania książek, którą z pewnością doceni każdy dorosły, który już jako dziecko namiętnie czytał książki.

Dzięki czytaniu możemy postawić się w różnych sytuacjach i wyobrażać sobie, co zrobilibyśmy na miejscu bohatera. Otwieramy się tym samym na nowe doświadczenia czy wyzwania, rozszerzamy horyzonty, kształtując własną osobowość. Ponadto dziecko, czytające mądre powieści przygodowe może nauczyć się pozytywnych zachowań, które w dorosłym życiu mogą nie raz uratować człowieka z opresji.

Według badań przeprowadzonych przez amerykańską agencję wspierającą sztukę — NEA — ludzie, którzy regularnie czytają, znacznie bardziej angażują się obywatelsko oraz kulturowo. Co więcej, czytelnicy mają większą swobodę i łatwość wypowiedzi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *