Yanosik i InMobi łączą siły! Co to oznacza dla kierowców?

Aplikacja InMobi, którą dobrze znają kierowcy, właśnie zyskała nową funkcję. Nowy, wygodny, moduł nawigacji oparty o system Yanosika jest już dostępny dla wszystkich właścicieli pojazdów Grupy Volkswagen. Czy to oznacza, że Yanosik na stałe będzie gościł w InMobi?

Yanosik we współpracy z Volkswagen Financial Services?

Pod koniec 2018 roku Yanosik wraz z Volkswagen Financial Services uruchomił aplikację InMobi, która od tego czasu służy kierowcom podczas codziennej jazdy samochodem. A już od kwietnia tego roku, użytkownicy InMobi mają do dyspozycji nowy moduł nawigacji, który pomaga w dotarciu do celu, informując o nieoczekiwanych zdarzeniach na drodze, fotoradarach, wypadkach i ograniczeniach prędkości. Całość została oparta o system Yanosika.

Zadaniem modułu nawigacyjnego w InMobi jest wspieranie kierowcy na trasie. Dzięki bieżącym zgłoszeniom o wypadkach, kontrolach prędkości czy innych nieoczekiwanych zdarzeniach, kierowca pozostaje bezpieczny i ma możliwość zaplanowania manewru. W Yanosiku przywiązujemy ogromną wagę do bezpieczeństwa zmotoryzowanych Polaków i cieszymy się, że możemy być częścią aplikacji InMobi i wspierać kierowców na trasie – mówi Julia Langa, Yanosik

Dodawane przez użytkowników Yanosika zgłoszenia, wyświetlają się w aplikacji InMobi. Wszystkie adnotacje są na bieżąco weryfikowane, co zwiększa bezpieczeństwo jazdy i uprzyjemnia całą podróż.

Wprowadzenie modułu Yanosika do systemu InMobi zrewolucjonizuje rynek aplikacji dla kierowców. Dzięki temu zmotoryzowani będą mogli czuć się bezpieczniej w trasie, a także zaoszczędzić na ewentualnych mandatach, zwłaszcza w dobie nowego taryfikatora, którego stawki mogą przyprawić o zawrót głowy, nawet zawodowych kierowców.

Nowy moduł nawigacji to nie wszystko, co oferuje użytkownikom InMobi.

Większa troska o bezpieczeństwo użytkowników

InMobi oferuje swoim użytkownikom ubezpieczenie tzw. UBI – Usage Based Insurance, które wykorzystuje dane telematyczne. Na ich podstawie wyliczana jest dodatkowa zniżka na ubezpieczenie komunikacyjne. Aplikacja sprawdza i analizuje dostosowywanie jazdy do aktualnych warunków na drodze, płynne prowadzenie auta oraz poprawność jazdy względem limitów prędkości. Za punkty, które otrzymuje kierowca w wyniku oceny swojego stylu jazdy, zyskuje również atrakcyjną ofertę składki ubezpieczenia.

Zasada jest prosta. Chcąc skorzystać ze zniżki za styl jazdy, powinniśmy przejechać określoną liczbę kilometrów. Kierowcy, którzy posiadają obecnie polisę w innym towarzystwie, powinni przejechać 20 tras o łącznej długości 500 km. Za trasę przyjmujemy odcinek o długości co najmniej 2 km, zatem z InMobi możemy korzystać, kiedy jedziemy w dłuższą podróż do rodziny, ale także, kiedy odwozimy dzieci do szkoły lub jedziemy po większe zakupy. Stawka jest wysoka, ponieważ jeżdżąc aktywnie z aplikacją InMobi i zdobywając punkty za styl jazdy, możemy zaoszczędzić nawet do 20 proc. Ceny ubezpieczenia. Jednocześnie oferujemy 5 proc. zniżki na start dla wszystkich kierowców niezależnie od wyjeżdżonych tras – dodaje Magdalena Kaca, Dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.

Inspiracją do wprowadzonej opcji ubezpieczenia telematycznego w InMobi jest również… Yanosik.

Analogiczne rozwiązanie jest zastosowane również w Yanosiku i jego wdrożenie okazało się ogromnym sukcesem. Już ponad 45 tysięcy kierowców skorzystało z oferty ubezpieczenia telematycznego. Wiele zmotoryzowanych Polaków chwali sobie możliwość szerzenia dobrych nawyków jazdy oraz zyskania dzięki temu niższych składek OC. – komentuje Julia Langa, Yanosik

Jeżdżąc z InMobi kierowcy mogą zyskać nawet 20% zniżki na ubezpieczenia OC, AC, Assistance i NNW.

Nasze cykliczne badanie „Portfele Polaków pod lupą” pokazało, że 4 na 5 kierowców jest gotowych na korzystanie z rozwiązań opartych na stylu jazdy kierowców, jeśli miałyby wpływ na wysokość polisy. Takie właśnie jest InMobi. To prosta aplikacja na telefon, dzięki której użytkownicy mogą sobie wyjeździć nawet do 20 proc. dodatkowej zniżki na ubezpieczenie. Aplikacja InMobi jest dla każdego kierowcy i dla każdego samochodu, zarówno tych wyprodukowanych przez Grupę Volkswagen, jak i inne marki, np. japońskie. Wystarczy ściągnąć aplikację na telefon, założyć swój profil oraz wpisać dane pojazdu i można zacząć jeździć. Dzięki temu z zalet telematyki, czyli oceny stylu jazdy, można korzystać po drodze – podkreśla Magdalena Kaca z Volkswagen Financial Services.

Połączenie sił Yanosika z InMobi może przynieść wiele korzyści kierowcom. Dzięki nowemu modułowi nawigacji dojadą bezpieczniej do celu, a także zaoszczędzą na ewentualnych mandatach. Dbając o poprawność jazdy zwiększają również swoje możliwości otrzymania atrakcyjnej oferty ubezpieczenia, obliczonej na podstawie stylu jazdy kierowcy.

W dobie rosnących cen za paliwo, koszty utrzymania samochodu, a nawet jego cenę zakupu, wszelkie możliwości zaoszczędzenia cieszą kierowców. Ubezpieczenie telematyczne oraz bezpieczna nawigacja w InMobi to kolejny duży krok do zwiększenia swoich oszczędności, bez konieczności przepłacania za ubezpieczenie samochodu lub narażenia się na wysoki mandat za przekroczenie prędkości.

Warto wiedzieć

Od czasów, kiedy życie poczęło się wielce różniczkować, czytanie książek nie wystarcza. Książki podają czystą wiedzę z najrozmaitszych dziedzin, wiedzę nieraz kryształowo czystą, ale oderwaną od życia. Książki karmią również poezją, w niej opisy czynów bohaterskich uszlachetniają serca, ale mało informują o szarej rzeczywistości życia. Do działania potrzebna jest znajomość chwili bieżącej, orientacja, pulsy życia w miejscowych warunkach. Na każdym stanowisku można przyłożyć i swoją cegiełkę, można wpływać na całość, byle znać swe obowiązki względem społeczeństwa i chcieć im służyć. Tym pośrednikiem między wiedzą a życiem, między ideałem a rzeczywistością, jest publicystyka. Jest ona historją teraźniejszości, oświetlającą zagadnienia, które czekają dopiero na rozwiązanie. Jest ogniwem, która łączy prawdę wiedzy z zagadnieniami chwili bieżącej. Jest literaturą, która tyczy się potrzeb życia w danym czasie i danym miejscu. Ona komunikuje ostatnie wyniki z różnych dziedzin wiedzy czystej w zastosowaniu do bieżących potrzeb ludzkich. Ona czyni człowieka wrażliwym na niedolę swego społeczeństwa i zapala do żywota czynnego na jego korzyść. Ona, komunikując, co się dzieje na świecie całym, chroni nas od zaściankowości. Ona, zaznajamiając nas z biegiem myśli wszechświatowej, wywołuje w umysłach naszych szereg zagadnień. Ona uwalnia nas od potrzeby czytania wszystkich książek, których corocznie ukazuje się na świecie po kilkaset tysięcy, a których przeczytać na rok gruntownie nie można po nad kilkanaście. To są strony dodatnie prasy periodycznej.

Ale ma publicystyka i niejedną stronę ujemną. Wiadomości, dostarczane przez wiele dzienników, są dorywcze i powierzchowne: ani rozszerzają, ani pogłębiają wiedzy. Wiele nowinek, opisywanych drobiazgowo, niema żadnego ogólniejszego znaczenia, nie służy żadnemu rozumnemu celowi. Wiele sensacyjnych zajść i wypadków, zostawiających jedynie czczość w głowie i pustkę w sercu. W pogoni za kalejdoskopowym potokiem plotek wiele balastu, który ze szkodą obciąża umysł Dużo zabawy i płytkiego śmiechu, co w rezultacie szerzy bezmyślność, przytępia zmysł artystyczny. Nie jeden organ redagowany jest tendencyjnie, będąc na służbie tej lub innej partji. Nieraz nowość pomieszana z postępem bez oświetlenia krytycznego jądra rzeczy. I jedno pismo stara się prześcignąć drugie w pomysłach, licząc na gorsze instynkty. I wielu staje się igraszką okoliczności, bo są prowadzeni na pasku danego dziennika. Bo wielu ślepo hołduje zasadzie: nie różnić się od innych — i bezkrytycznie prenumeruje to, co ich znajomi i krewni. I tworzy się specjalny typ nałogowych czytelników pism periodycznych, co nie uznają jednocześnie lektury książek. Jest to pewnego rodzaju osłona dla duchowego lenistwa. Traci na tym wykształcenie gruntowne i myśl samodzielna. To też wielu uczonych powstaje na dziennikarstwo — śród nich ostro wystąpił w ostatnich czasach przeciw prasie perjodycznej F. Brunetiere, członek Akademji paryskiej.

Trzeba przede wszystkiem rozróżniać wartość miesięczników i tygodników, a pism codziennych. Pierwsze, a w części drugie, są streszczeniem i kwintensencją tego, co zawierają pisma codzienne. Lektura ich nie da wprawdzie technicznego posiadania poszczególnych gałęzi umiejętności, ale da ogólną znajomość podstaw. Te, które nie służą sprawom specjalnym, dają możność w dłuższym okresie czasu przebieg w ogólnych zarysach cały cykl wiedzy. Natomiast prasa codzienna służyć może głównie gromadzeniu materjałów do tych kwintensencji. I tu należy rozróżniać prasę prowincjonalną, a prasę stołeczną. Pierwsza zlicza miejscowe siły społeczne, wydobywa je i zbiera, zapala ogniska miejscowej twórczości. Bada i stara się kierować życiem prowincji, które wszędzie posiada swoje odrębne właściwości. Druga winna być przewodnikiem i siewcą dążeń kulturalnych wszerz i wzdłuż całego kraju. Winna być rzeką wód czystych, do której zbiegałyby się wszystkie strumyki, osadziwszy po drodze naleciałości niepotrzebne.

Trzeba umieć czytać dzienniki, jak i książki. Trzeba sobie wprzód zadać trud poznania każdego pisma. Trzeba się zapoznać, co w każdym z nich godnego jest czytania, nie usypiając swojego krytycyzmu łudzącemi nagłówkami pism i różnych rubryk, które często zapowiadają co innego, niż się drukuje. Trzeba czytać krytycznie, w żadnej sprawie nie spuszczając z oczu argumentów ani pro, ani contra. Trzeba czytać pisma, służące różnym poglądom, aby mieć oświetlenie z obu stron, aby módz wyrobić sobie własny sąd — samodzielny a objektywny. Trzeba koncentrować lekturę nie na tanich czasopismach codziennych o brukowych wiadomościach, lecz na poważnych wydawnictwach perjodycznych, które opierają działalność publicystyczną na znajomości dziejów i praw niemi rządzących. Należy ciążyć ku tym wydawnictwom perjodycznym, które chcą stać wyżej ponad prywatę i partykularyzmy — których celem jest nie interes materialny jednostek, lecz służba publiczna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *