Letni jarmark winyli, antyków i porcelany

Również w ciepłe, letnie miesiące miłośnicy płyt winylowych, antyków i przedmiotów z duszą będą mogli spotkać się podczas jarmarków w Centrum Handlowym Auchan Bielany. Lipcowa edycja wydarzenia odbędzie się już w czwartek 7 lipca. Stoiska antykwariuszy i lokalnych twórców będzie można odwiedzać do soboty 9 lipca w godzinach pracy galerii handlowej.

Wielbiciele przedmiotów z duszą, którzy poszukują niebanalnych pomysłów na ozdoby do domu czy prezenty dla bliskich coś dla siebie znajdą na jarmarku antyków, staroci, płyt winylowych i porcelany w Centrum Handlowym Auchan Bielany. Przez trzy dni, od 7 lipca, odwiedzający znajdą na stoiskach wiele wyjątkowych produktów. Sprzedawcy przygotowali bogatą ofertę przedmiotów z porcelany, posrebrzane naczynia i zastawę stołową. Na jarmarku będzie można kupić także ozdobne lampy, witraże czy przedmioty z brązu. Nie zabraknie także ręcznie wykonanej biżuterii i ozdób. 

Podczas targów coś dla siebie znajdą miłośnicy staroci! Na stoiskach będzie można kupić dawne wydania albumów i książek, elementy wystroju wnętrz z poprzednich epok, pamiątki z czasów PRL, medale oraz reprodukcje dawnych rysunków. Natomiast ci, którzy uwielbiają muzykę wydobywającą się z „czarnej” płyty, na jednym ze stoisk będą mogli uzupełnić swoją domową kolekcję lub kupić upominek dla bliskiej osoby.

Jarmark antyków, staroci, płyt winylowych i porcelany odbędzie się w dniach 7-9 lipca w pasażu Centrum Handlowego Auchan Bielany przy ul. Francuskiej w Bielanach Wrocławskich. Stoiska będą dostępne w godzinach pracy obiektu, czyli w czwartek i piątek od godziny 9:30 do godziny 21:00, a w sobotę od godziny 9:00 do godziny 21:00. Wstęp wolny.

INFORMACJE DODATKOWE:

O Centrum Handlowym Auchan Bielany:

Centrum Handlowe Auchan Bielanyznakiem jakości Oshopping jest jednym z największych obiektów handlowych na Dolnym Śląsku. Ofertę galerii blisko 80 sklepów i punktów usługowych. Wśród popularnych polskich i międzynarodowych marek odzieżowych i obuwniczych znajdują się, m.in. Carry, New Yorker, Orsay, Wojas, Lee Wrangler, CCC ponadto w galerii działają też perfumerie, różnorodne punkty usługowe oraz salony wyposażenia i aranżacji wnętrz. W obiekcie mieści się również hipermarket Auchan, Media Markt, Empik, Toys’R’Us, Pepco, natomiast na terenie centrum znajduje się Leroy Merlin, Decathlon, salon meblowy Agata i stacja paliw Auchan.

Centrum Handlowe Auchan Bielany jest również wygodnym miejscem spotkań i rekreacji. Oferuje różnorodne restauracje i kawiarnie, specjalne miejsca przeznaczone do odpoczynku lub pracy, a także dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi. Na terenie centrum znajduje się bezpłatny parking na blisko 3000 miejsc, w tym dla osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi oraz ładowarka samochodów elektrycznych, wiaty rowerowe i stacja Wrocławskiego Roweru Miejskiego. Centrum Handlowe Auchan Bielany jest miejscem spotkań lokalnej społeczności i cyklicznie organizuje wydarzenia specjalne, w tym atrakcje dla rodzin z dziećmi, akcje charytatywne czy zdrowotne.

Centrum Handlowe o powierzchni handlowej 39 128 mkw. mieści się w Bielanach Wrocławskich, przy ulicy Francuskiej 6. Powstało w 2003 roku, a w 2018 roku zostało odnowione. Obiekt jest otwarty od poniedziałku do piątku w godz. 9:30-21:00, w soboty w godz. 9:00-21:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 9:30-20:00.

Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.auchanbielany.pl/ oraz mediach społecznościowych: https://pl-pl.facebook.com/ParkHandlowyAuchanBielany/.

O NHOOD Polska:

Nhood Polska zarządza 24 centrami i galeriami handlowymi oraz odpowiada za ich komercjalizację. Firma tworzy również projekty mixed-use wpisujące się w tkankę miejską i odpowiadające na potrzeby lokalnej społeczności. Obecnie zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Ponadto spółka jest wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 46 tys. mkw. w 28 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan. Nhood Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe czy biura. Więcej informacji na www.nhood.pl oraz www.linkedin.com/company/nhoodpolska.

O Ceetrus Polska:

Ceetrus Polska jest właścicielem 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 230 ha terenów inwestycyjnych. Ceetrus Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe czy biura. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku. Więcej informacji na www.ceetrus.pl, www.landbankceetrus.pl oraz w serwisie LinkedIn www.linkedin.com/company/ceetrus-polska.

Warto wiedzieć

Najszybciej newsy trafią do Internetu. Zmiany w stanie prawnym lub projekty, które mają szansę wejść w życie, branżowe nowinki, informacje o nowych technologiach, produktach – portale internetowe są miejscem, gdzie na nie trafimy. Tak jak w przypadku niebranżowych mediów internetowych, mamy zagwarantowaną szybkość dostarczania informacji. Poszerzanie swojej wiedzy poprzez lekturę branżowej prasy, książek i stron internetowych wydaje się być oczywistą ścieżką samodzielnego rozwoju swojego życia zawodowego.

W zależności od naszych potrzeb, nastawienia, upodobań itp. warto sięgać po autorów, których styl pisania, charakter ujmowania tematu nam się podobają i po prostu do nas przemawia. Nie ma potrzeby zmuszać się do czytania czegoś, co nam się zwyczajnie nie podoba. Wszak lektura ma nam sprawiać satysfakcję i przyjemność, a nie tylko dostarczać wiedzy.

Słowo pisane to nieoceniony sposób na rozpowszechnianie informacji. Pamięć ludzka jest ulotna, o czym często przekonujemy się aż za dobrze. Dzięki lekturze zyskujemy dostęp do informacji, do których możemy się praktycznie w każdej chwili odwołać i potraktować je jako swoisty pewnik, także w sytuacjach spornych czy przy wyjaśnianiu nieścisłości. Tego komfortu nie mamy w przypadku sięgania po informacje przekazane drogą ustną, które są uważane za mniej wiarygodne. Większe zaufanie do zanotowanych informacji kosztem tych powiedzianych i usłyszanych to efekt uboczny rewolucji Gutenberga.

Czytanie jest czynnością angażującą nasz mózg – można to tak w skrócie ująć, bez wchodzenia nadmiernie w medyczne szczegóły. „Muszę przemyśleć to co przeczytałem/przeczytałam” – często w ten sposób podsumowujemy lekturę (chyba, że była ona dla nas bardzo nieangażująca na poziomie intelektualnym, emocjonalnym, nie dostarczyła nam żadnych nowych informacji itp.). Dzięki czytaniu wpadniemy na nowe pomysły, kreatywne sposoby rozwiązania problemów, nowe ujęcia starego i dobrze znanego tematu. Opisany przez autora case study może stać się inspiracją do wykorzystania przez analogię pewnych rozwiązań w nowym kontekście. Osobną kwestię, choć wartą wspomnienia, stanowią teksty, które nie są inspiracją w sensie zawodowych, a przede wszystkim w zakresie samorozwoju. Z doświadczenia mogę napisać, że świetnie w tej kwestii sprawdzają się biografie znanych ludzi, których osiągnięcia lub ścieżka życia z jakiegoś powodu budzą nasz podziw czy po prostu zainteresowanie. Recepty na sukces od A do Z na skalę Billa Gatesa w takiej biografii raczej znajdziemy (zresztą wtedy cena takiej książki była inna), ale coś, co może pchnąć nasze myślenie o swojej działalności, zachęcić do odejścia z pracy na etacie i założenia własnej firmy, przemodelowania swojej oferty, wpłynięcia na sposób komunikowania się z klientami itp. Możliwości jest tu naprawdę sporo i warto je wykorzystać. Funkcję inspiracji może pełnić biografia nie tylko kogoś z naszej branży, do tego celu potrafią się też nadawać nieźle życiorysy artystów, którzy zazwyczaj w życiu nie mieli lekko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *